Yanıldım - Aşk Şiirleri

by Tamamen Duygusal Şiirler Aşk Şiirleri Aşk Sözleri Çerkezköy Tuncay on 17 Kasım 2012 Cumartesi

Kim aldı sevgisinin karşılığını
Leyla ile Mecnunmu
Ferhat ile Şirinmi
Kaç sevda yaşandı
Kimler kırık kalplerle
Gözleri yaş dolu baka kaldı
Sevdiklerinin ardından
Sen hani söz vermiştin bana
Dünya döndükçe nefes aldığın sürece
Sadece ben olacaktım
Aldığın nefeste attığın her adımda
Benimle yaşayacaktın
Farkındamısın beni değil aslında
Kendini kandırdın
Basit bir kişiliğin olduğunu
Bir gecede kanıtladın
Seni onun kollarında gördüğümde
Hayatın acımasız olduğunu
Sevgilerin yalan insanların
          Çıkar peşinde olduğunu
                 İşte o anda anladım
                        Ve birkezdaha yanıldım

16.11.2012

Aksaray'dan

Tuncay ÇAMYAR

amatör şairler,tuncay çamyar şiirleri, sevgiliye yazılmış şiirler,aldatma şiirleri,

Blog, Updated at: 05:54

0 yorum:

Yorum Gönder