Gizli Sevgiliye

by Tamamen Duygusal Şiirler Aşk Şiirleri Aşk Sözleri Çerkezköy Tuncay on 20 Kasım 2012 Salı

bakmayın yuzumun guldugune
beynımde bınlerce sorular var 
guldukce ıcımde onun ıcın kanayan bır yaram var 
karsılıksız bu sevgı sonu yok 

zaten o olmadan yarınımdan da umudum yok 
sırrımı acacak sırdasım bıle yok 
bu dert bende bır yara 
onun gonlu belkı cok uzaklarda 
karamsarlık olmasa omuzlarımda 

kosarak haykırırdım sevgımı sana

gel al omuzlarımdan bu yuku
cozulsun artık bu gızlı buyu
sende bıl senı sevdıgımı
paylasamam asla ben senı

soyleyecek sozum yok artık hayata
doktum ıcımı sana olmasada kagıda
belkı okuyup hak verırsın bana
kım bılır acarsın kollarını
bu sana delı gıbı baglı asıga.......





Facebook'ta bi arkadaşın isteği üzerine yazılmıştır
20.11.2012
Tuncay ÇAMYAR
Aksaray

Blog, Updated at: 20:56

0 yorum:

Yorum Gönder