Adressiz Mektup Hayata sitem

by Tamamen Duygusal Şiirler Aşk Şiirleri Aşk Sözleri Çerkezköy Tuncay on 18 Kasım 2012 Pazar

Ey gidi yalan dünya , ne anadan fayda var nede babadan yana ölüm okadar yakın ki artık bu cana aldığım nefes ağır geliyor bana

Dost dediklerim yalan oldu sevdiklerim yuva kurdu gözlerim yaşlar oldu hergün ağlar oldu kimin için yaşıyorum ne için varım hayatta bilmiyorum yüreğimde hasret özlem çığ gibi büyürken kafam da öfke volkanları patlar oldu benmi yanlış yaşadım hayatı yoksa yaşamamış olduklarımmı doğru olandı bir günüm güzel geçecekmi hayatı birgün benimde sevdiğim olacakmı yanımda bilmeden yaşıyorum. Bir yuva kurmak istiyorum sadece ailem için eşim ve çocuklarım için yaşayacagım, eşimin gözlerine bakarken hayat bulacağım çocuklarıma sarılırken gurur duyup heycan dolu anlar yaşayacagım artık zor geliyor hersey kaldıramıyorum hayatı ey güzel Allahım sana sesleniyorum duy beni esirgeme benden sevgini merhametini...

        Ve sadece şunu söylüyorum

" Hayat sen ne kadar üstüme gelsende yaşadığım kadarsın"

Tuncay ÇAMYAR
29.09.2012
Muğla/Yatağan

Blog, Updated at: 17:44

0 yorum:

Yorum Gönder